Source advies, concept, huisstijl & logo

Source Advies is een ervaren financieel adviesbureau en noemt zichzelf 'bron voor ondernemers'. Het ontwerp van de huisstijl is gebaseerd op energie en groei.  Buro M is verantwoordelijk voor logo & huisstijl, stationary en drukwerk. - realisatie sep.21

Saerlig folelse, fictief merk ontwerp

Saerlig folelse is een concept. Klassieke huisstijl voor een parfum. De naam Saerlig folelse is Deens, het betekent 'heerlijk gevoel'  Het beeldmerk bestaat uit het pompje van het flesje en komt terug in het logo en lettertype - Realisatie jan. 2022

Mmade, logo en beeldmerk ontwerp

Mmade is een beginnende onderneming in zelfgemaakte sieraden. De eisen voor het nieuwe logo zijn, sierlijk, herkenbaar en minimalistisch. Terug te vinden in het fijne font. Realisatie april '21

Zilva vloeren, concept, huisstijl & logo

Zilva BV is een bedrijf met hoogwaardige design vloeren. Hierbij is een compleet nieuwe huisstijl ontworpen met een luxe look & feel. Buro M is verantwoordelijk voor; website, stationairy, advertising, social media en drukwerk. - Realisatie jan-mei.2021

Yogastudio Waves, concept, huisstijl & logo

Waves is een nieuwe yogastudio waarbij rust en professionaliteit voorop staan. Het ontwerp is ontstaan vanuit de voorliefde van de zee. De golf is een teken van beweging. Buro M is verantwoordelijk voor logo & huisstijl, webdesign, drukwerk.  Realisatie juni 2021

Miss Teken, huisstijl & logo ontwerp

Miss Teken is spreker en trainer, in te huren voor zakelijke tekeningen, creatieve sessies en visuals. Bij dit creatieve beroep hoort een creatief en duidelijk logo/huisstijl. - Realisatie jun.2021

Moonlight. , fictief merk ontwerp & illustratie

Moonlight is een concept. Door mijn voorliefde voor interieur is dit minimalistische concept tot leven gekomen. De halve vorm van de lamp vormt tegelijk de 'moon'. Het minimalisme is terug te vinden in de tekening van de lamp. - Realisatie nov.2021

BJS interieuradvies, logo ontwerp

BJS is gespecialiseerd in adviezen op het gebied van interieur en vastgoedverkoop. Na een aantal jaren was het tijd voor een nieuwe frisse eigentijdse look. Hieruit is een logo en beeldmerk ontworpen - Realisatie nov. 2020

Stout &zo, logo en beeldmerk ontwerp

Stout &zo is een jong kinderkledingmerk. Het bestaande logo is gerestyled, Buro M heeft gekozen voor 2 nieuwe lettertypes, aangevuld met kleur en illustraties. - Realisatie april.2021

Linen, logo en beeldmerk ontwerp

Linen is een concept. Minimalisme en simpliciteit
De letter L is terug te vinden in het beeldmerk. - Realisatie dec.2020

In de lijn, magazine ontwerp

My special, magazine ontwerp

Residence, magazine ontwerp

Wallpaper, magazine ontwerp

Linda wonen, magazine ontwerp

Basisschool, illustraties en bestickering

Akademie Vogue, huisstijl ontwerp