Albert-Jan Art , Logo & Visuele identiteit
Voor kunstenaar Albert-Jan van de Pol ontwikkelde ik een complete visuele identiteit voor zijn atelier Lechajim. Van logo en huisstijl tot website, fotografie en maatwerk templates: alles is gericht op het krachtig presenteren van zijn kunst. Met warme goudaccenten, verfijnde typografie en professioneel beeldmateriaal krijgt zijn werk het podium dat het verdient, onderscheidend en authentiek. - realisatie 2024
AVA, Logo & Visuele identiteit
Voor AVA Store, een stijlvolle dameskledingwinkel in het hart van Veenendaal, ontwierp ik de visuele identiteit. Het logo straalt rust en elegantie uit, met minimalistische lijnen en een verfijnd kleurenpalet
BURO M heeft het nieuwe logo en de huisstijl ontwikkeld - realisatie 2024
Groeilokaal, Logo & Branding
Voor Groeilokaal ontwikkelde ik een complete huisstijl en logo, met als belangrijkste wens: het uitstralen van rust en minimalisme in typografie en beeld. De zandloper als beeldmerk staat voor tijd – hij zit niet aan elkaar vast, maar geeft ruimte om te ‘zijn’. Die essentie zie je terug in het kleurgebruik, de typografie en de totale uitstraling. - Realisatie 2024
Irene Westeneng, Logo & Branding
Voor systemisch coach Irene Westeneng ontwikkelde ik een complete branding rond haar warme en persoonlijke aanpak. De paardebloem staat hierin centraal – een krachtig symbool voor loslaten en groei. In een palet van zand- en groentinten straalt haar huisstijl rust, zachtheid en vertrouwen uit. - Realisatie 2023
De leefstijldesigner, Logo & Visuele identiteit
Voor De Leefstijldesigner ontwikkelde ik een sterke, sportieve huisstijl met een knipoog. Het strakke logo en het warme kleurenpalet geven direct energie en vertrouwen. Of je nu werkt aan je gezondheid, voeding of mindset, deze branding straalt uit: hier word je gezien én gemotiveerd om in beweging te komen. - realisatie 2023
Sprankel, branding, huisstijl & logo
Sprankel is een nieuwe praktijk in Veenendaal, gericht op orthomoleculaire therapie en vitaliteit. Het ontwerp van de huisstijl is gebaseerd op de naam Sprankel, fris en bruisend!
Buro M is verantwoordelijk voor logo & huisstijl, drukwerk en webdesign - realisatie 2023
B2S bouw, Rebranding, huisstijl & logo
Voor B2S bouw verzorgde ik een rebranding waarbij het bestaande logo behouden bleef, maar volledig nieuw werd aangekleed. Met krachtige kleurkeuzes, een strakke huisstijl en een frisse visuele lijn kreeg het geheel een eigentijdse en professionele uitstraling, klaar voor de volgende fase van het bedrijf - Realisatie 2022
Saerlig folelse, fictief merk ontwerp
Saerlig folelse is een concept. Klassieke huisstijl voor een parfum. De naam Saerlig folelse is Deens, het betekent 'heerlijk gevoel' Het beeldmerk bestaat uit het pompje van het flesje en komt terug in het logo en lettertype - Realisatie jan. 2022
Mmade, logo en beeldmerk ontwerp
Mmade is een beginnende onderneming in zelfgemaakte sieraden. De eisen voor het nieuwe logo zijn, sierlijk, herkenbaar en minimalistisch. Terug te vinden in het fijne font. Realisatie april '21
Zilva vloeren, branding, huisstijl & logo
Zilva BV is een bedrijf met hoogwaardige design vloeren. Hierbij is een compleet nieuwe huisstijl ontworpen met een luxe look & feel. Buro M is verantwoordelijk voor; website, stationairy, advertising, social media en drukwerk. - Realisatie jan-mei.2021
Yogastudio Waves, branding, huisstijl & logo
Waves is een nieuwe yogastudio waarbij rust en professionaliteit voorop staan. Het ontwerp is ontstaan vanuit de voorliefde van de zee. De golf is een teken van beweging. Buro M is verantwoordelijk voor logo & huisstijl, webdesign, drukwerk. Realisatie juni 2021
Miss Teken, huisstijl & logo ontwerp
Miss Teken is spreker en trainer, in te huren voor zakelijke tekeningen, creatieve sessies en visuals. Bij dit creatieve beroep hoort een creatief en duidelijk logo/huisstijl. - Realisatie jun.2021
Moonlight. , fictief merk ontwerp & illustratie
Moonlight is een concept. Door mijn voorliefde voor interieur is dit minimalistische concept tot leven gekomen. De halve vorm van de lamp vormt tegelijk de 'moon'. Het minimalisme is terug te vinden in de tekening van de lamp. - Realisatie nov.2021
Stout &zo, logo en beeldmerk ontwerp
Stout &zo is een jong kinderkledingmerk. Het bestaande logo is gerestyled, Buro M heeft gekozen voor 2 nieuwe lettertypes, aangevuld met kleur en illustraties. - Realisatie april.2021
Linen, logo en beeldmerk ontwerp
Linen is een concept. Minimalisme en simpliciteit
De letter L is terug te vinden in het beeldmerk. - Realisatie dec.2020
In de lijn, magazine ontwerp
My special, magazine ontwerp
Residence, magazine ontwerp
Wallpaper, magazine ontwerp
Linda wonen, magazine ontwerp
Basisschool, illustraties en bestickering
Akademie Vogue, huisstijl ontwerp